• وبلاگ : پرسش و پاسخ در زمينه روابط جنسي و راههاي آن
  • يادداشت : عامل RH
  • نظرات : 3 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علي 

    اقاي دكتر من حدود پنچ سال است كه با دختر عموم ازدواج كد تاحالا بجه دارنشديم علت ان چيست

    خيلي متشكرم به خاطر مطالب مفيدتان
    + كامبيز 
    من با كوچكترين تحريك ازم مذي وبا مقدار نسبتا زياد خارج ميشود كه باعث ضعف بدني ام شده ميخواستم بدونم ايا راهي براي كاهش ان است
    + احمد 
    Motorola (205)

    اگر زوجين کاملاً سالم باشند و داراي بيماري خاصي نباشند در صورت صاحب فرزند شدن ممکن است بعضي از معايب ارثي خود را به کودک منتقل کنند؟

    بله، امکانش وجود دارد. شخص ممکن است ژن معيوب را به همراه داشته باشد. مانند کسي که چشمانش قهوه اي باشد ولي ژن مربوط به چشم آبي را نيز در خود داشته باشد. اين کيفيت درباره مشخصات ديگر نيز صادق مي باشد. وجود ژنهاي معيوب در افراد طبيعي يکي از مسائل عادي توارث به حساب مي آيد.

    آقاي دکتر چگونه مي توان تشخيص داد که شخصي حامل ژنهاي معيوب مي باشد؟

    نمي توان به وجود ژنهاي معيوب پي برد. تا وقتي که شخص از سلامت کامل برخوردار است شناسايي ژنهاي معيوب کاري بس سخت و دشوار است . اگر زن و مرد هيچگونه سابقه بيماري و ناراحتي خاصي نداشته باشند مي توانند مطمئن باشند که کودک سالمي به وجود خواهند آورد. ولي اگر در فاميل يکي از زوجين شخصي مبتلا به نواقص ارثي باشد با توجه به درجه خويشاوندي احتمال انتقال بيماري به طفل زوجين بسيار زياد است.

    آقاي دکتر اگر پدر يا مادر هر دوي آنها به بيماري سل مبتلا باشند، آيا اين بيماري از طريق ارث به کودک منتقل خواهد شد؟

    با مشاهدات و آزمايشات و تحقيقات جديد مشخص شده که اين بيماري در اثر عوامل و ميکرب خاصي ايجاد شده و شرايط بهداشتي و محيط نيز بر آن تأثير مستقيم مي گذارد. اين بيماري به صورت مستقيم به ارث نمي رسد. اطفالي که از پدر و مادر مسلول زاده مي شوند بيشتر از سايرين در معرض ابتلا به اين بيماري هستند. ازدواج کساني که به اين بيماري مبتلا هستند در صورتي که در مرحله ابتدايي يا پيشگيري کامل هستند اشکالي ندارد. ولي مراحل جدي که بايد در نظر داشت که احتمال آلوده کردن سايرين بويژه همسر که از اهميت فوق العاده اي در آبستني داد

    + احمد 

    كير

    + احمد 
    كون من كمي درد ميكند
    + راميز 
    خيلي بد بود